Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J46a26n 56R78á52ž

7. 10. 2017 18:57

KARMA

Dobrý příspěvek do předvolební debaty a rozumný návod jak si ujasnit priority volby.. U mne vyšlo pořadí Svobodní - ODS a TOP09, i když tato je pro mne z důvodů osobní animozity vůči jejím lídrům (Kalousek, Feri, Langšádlová) nevolitelná a u ODS jsem kvůli Fialovi, který je v roli lídra pravicové strany nedůvěryhodný, protože když "rekotoroval" MU umožnil, aby se z této university stalo semeniště neomarxismu (levicového pseudoliberalismu), jsem s volbou v rozpacích.

Ať jsem kombinoval odpovědi u kterých jsem byl nerozhodný jak chtěl, tak vždy mi vyšla jako poslední ČSSD. Jejich program je pro mne absolutně "nejedlý"!

PS. Větším překvapením než přes Babišovy průšvihy trvalá podpora Hnutí ANO, je vzrůstající podpora Okamurovy SPD, která reálně může získat přes 10% , a stane se skutečným vítězem voleb stejně jako jím byla AfD v Německu. Je to důkaz, že zejména ČSSD, ODS a TOP09 dělají politiku odtrženou od toho, co považuje za důležité rozhodující množina občanů.

0 1
možnosti
  • Počet článků 8
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1984x
Relativně čerstvý čtyřicátník frýdecko-místeckého původu.

Seznam rubrik